Hallå där!

Jag hade tänkt att sätta upp en ugn på väggen ovanför diskbänken. Tänkte höra om det är någon som har något tips på hur jag kan få upp den då jag inte tänkte använda något innbygnadsskåp. Den är ju rätt tung och har ett djup på 570 mm.

Tacksam för alla tips jag kan få.

/Marcus
 
Men fästen i taket, som den "hänger" i?
/U
 
Klaffbeslag kanske.
Hittade på Theofils.se klaffbeslag för 120/60 kg.
 
Lysande!  :)

Kanontips! Hittade en hel del konsoler som borde funka mer än väl. Tack så mycket! Snart ett problem mindre!

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.