Byggahus.se

Ugglan 135

1. W
    Medlem Nivå 1
    Hej är nyis här på byggahus, men jag gillar verkligen forumet :)

Vi kommer att bli erbjudna tomt snart och har ju naturligtvis tittat runt lite i husdjungeln. Just nu är vi inne på Lb-hus ugglan 135.

Jag skulle vilja veta allt om huset och gärna se lite bilder oxå :p

Så ni som har byggt 135:an; är ni nöjda? Vad fick ni betala för kalaset? Är ni nöjda med Lb-hus som leverantör?

Tacksam för alla svar! //Anna

2. F
    Medlem Nivå 7

Re: Ugglan 135

Vi håller på att bygga en ugglan 135 i Södertälje Plattan är färdig och stomleveransen är den 8/8.

Kontakterna med LB-hus har överlag funkat bra. Du kan se mer om vårt bygge på http://villa.wellner.se

MVH

Fredrik

3. F
    Medlem Nivå 7

Tillägg: LB-hus bygger en ugglan 135 i Vega utanför Sthlm, och jag tror att de bygger ett i Bromölla också. Fråga din säljare om du kan åka och titta på det. Det i Vega är rätt färdigt, det var ffa ytskicktena och montering av inventarier kvar

4. L
    Bannad Nivå 1

Vi ska bygga U135. Plattan påbörjas i sept, inflyttning i mars-07.
    Har för mig att vi var nr 13 i sverige att beställa U135 - så det finns nog inte så många färdiga hus ännu...Vi är nöjda med LB-hus än så länge. Fast pris totalentreprenad för U135 för oss med några få tillval blev drygt 1,5" för nyckelfärdigt hus inkl grund (utvändig målning ingår då inte). Dock är det olika prislistaor beroende på kommun. Dyrare i storstadsområden. /L.