Provat deras (nordvpn's) instruktion ett par gånger, verkar funka efter konfiguration men efter en omstart av router så är den inte kontaktbar och det är factory reset som gäller.
Har senaste FW.
Någon som lyckats med att ha ER-X som klient till NordVPN så man slipper köra VPN på alla enheter?
Tacksam för tips.