hej !
Jag är en ny medlem och har en fråga ang. värmepump !
Vilka parametrar söker man när man skall sätta in en pump?
1 - ljudet?
2 - fläkten går, stannar, går, stannar?
3 - fläkten är på hela tiden?
4 - IVT - Nibe - Mitsubushi - Sanyo?
Har köpt ett litet hus på 65 kvm idag har vi olje fyllda element plus en liten kamin (kassett).
Vilken typ av vp skall jag sätta in? :-/
Zaz