hej !

Jag är en ny medlem och har en fråga ang. värmepump !

Vilka parametrar söker man när man skall sätta in en pump?

1 - ljudet?
2 - fläkten går, stannar, går, stannar?
3 - fläkten är på hela tiden?
4 - IVT - Nibe - Mitsubushi - Sanyo?

Har köpt ett litet hus på 65 kvm idag har vi olje fyllda element plus en liten kamin (kassett).

Vilken typ av vp skall jag sätta in? :-/

Zaz
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.