Tack för synpunkterna!
Vi har en bestämd åsikt om hur huset ska se ut... nämligen en blandning av klassiskt och modernt, så det var ju bra att det kom fram

Själv tycker jag inte att det ser direkt funkis ut, även om vi har sneglat lite på både funkis och klassiska hus. Vore skoj om du kunde peka ut vad som gör funkiskänslan... (om du kan, inte alltid man kan det)
Fönster på norrsidan (entrésidan) är under utredning och ev tillkommer det ett fönster på övervåningen.