Ja, hur gör man en snygg lösning för avloppet från tvättpelaren till purusbrunnens extra anslutning, Eller är det bättre att koppla in sig direkt på huvudstammen?
(Är ett badrum m 22mm golvspån som det skall flytas in el slingor +klinkers)
Hej! Det är bara att använda den extra anslutningen och dra ett rör till lämpligt ställe vid tvättmaskinen. Där går du upp med avloppet på vägg och avslutar med en tratt. Går du på avloppet direkt utan att gå via brunnen, måste du montera ett vattenlås där du ansluter avloppet från tvättmaskinen.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.