Hej Allihopa!
Är det ngn av er som har erfarenhet av Tvåhjulstraktorer?
Själv har jag just blivit ägare till en BCS m fräs, som jag håller på att renovera. Tankar finns att bygga kupare och en vagn till den. Ev också en djupbäddsläggare.
Tips och åsikter tas gärna emot.