Haft min i två år nu och jag är mycket nöjd fortfarande!

Hade den inne på garantiservice efter ett år, den kände inte av laddningsstatus så de bytte nån vital del i hjärnan samt kontaktdon och bytte framhjulen. En omgång knivar räcker hela säsongen med en vändning mitt i.

Blev erbjuden vinterservice samt vinterförvaring via mail och nappade. Riktigt billigt med tanke på att man både får den kollad när man ändå inte behöver den, de skickar den hem til dig (DHL-ställe) på datum du väljer, samt bytte framhjul på garantin igen. Bakhjulen rekommenderade de byte på för 400 kr så det tog jag. De var blankslitna och gjorde att den ibland stod och slirade mot hinder på våt gräsmatta.
Smidig service och helt klart värt pengarna.

Det blir slitet framför laddstationen men jag löste det med att vara generös med sladdarna när jag grävde ner dem så jag varierar platsen som jag placerar stationen på när det är ny säsong.

Att ha robotklippare är inte problemfritt, det är inte R2D2 man äger. Men det är fasen så mycket bättre och smidigare än motorklippare! Och mattan är snyggare!
Och varenda gång jag träffar någon som har en robotklippare som gör samma jobb som min men kostat 15 000 kr eller mer så myser jag till lite... 😉

Funderar på annat tak och såg att hjem o fix hade ett i metall för 495 kr som såg bra ut. Någon testat det till Clipper/Meec?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.