Hej,
Har bytt den slutna avloppstanken i stugan men har två funderingar innan vi gräver tillbaka.
1. Krävs separat avluftning för tanken? Hur gör man det på enklaste sätt isf?
Avloppsröret från stugan har en egen "avluftning" precis i början av röret som går upp längs väggen på baksidan av huset.
2. Har fått med en nivåvakt men är lite osäker hur den ska monteras, ovan eller under jord? Ska man borra ett hål i locket eller i själva tanken?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder