Hej,

Har bytt den slutna avloppstanken i stugan men har två funderingar innan vi gräver tillbaka.

1. Krävs separat avluftning för tanken? Hur gör man det på enklaste sätt isf?
Avloppsröret från stugan har en egen "avluftning" precis i början av röret som går upp längs väggen på baksidan av huset.

2. Har fått med en nivåvakt men är lite osäker hur den ska monteras, ovan eller under jord? Ska man borra ett hål i locket eller i själva tanken?

Ny avloppstank i blå plast avsedd för installation i mark, med synliga anslutningspunkter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nivåvakt med sensor och sladd för övervakning av avloppstank.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.