F frimson #16 Medlem · V:a Götaland · 173 inlägg 22 aug 2012 08:40 frimson Medlem V:a Götaland 173 inlägg 22 aug 2012 08:40 #16 Sänksåg -- jag vet inte. Tror inte jag är tillräckligt avancerad användare för att köpa en sån. Däremot saknar jag ibland en cirkel med möjlighet att kapa grövre ämnen. Antar en såg med riktigt stor klinga skulle funka ...
Sänksåg -- jag vet inte. Tror inte jag är tillräckligt avancerad användare för att köpa en sån. Däremot saknar jag ibland en cirkel med möjlighet att kapa grövre ämnen. Antar en såg med riktigt stor klinga skulle funka ...
FredrikR #17 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 548 inlägg 22 aug 2012 10:30 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 548 inlägg 22 aug 2012 10:30 #17 fiskbuggaren skrev: Tror du att sambon går på att du 'behöver' verktyg med utbytbara strömsladdar för att inte det här ska behöva hända igen? Hehe inte alls omöjligt om man hade passat på att gnöla lite om vad en 'ny såg' kostat och spelat dum ang. korta av sladden..
fiskbuggaren skrev: Tror du att sambon går på att du 'behöver' verktyg med utbytbara strömsladdar för att inte det här ska behöva hända igen? Hehe inte alls omöjligt om man hade passat på att gnöla lite om vad en 'ny såg' kostat och spelat dum ang. korta av sladden..