Vi har köpt ett hus och den nuvarande ägaren har en antenn på taket, boxer och telia adsl och hemtelefoni.
Vi vll ha tv, bredband och telefoni hos samma leverantör och tittade på Telias erbjudande.
Tyvärr så bodde vi 700m för långt bort från stationen så vi kunde inte få boxar till fler tv apparater än en.
Så det verkar som att vi får skaffa boxer samt behålla bredbandsbolaget (som vi har idag) på telefonin och bredbandet.
Nåon annan som har någon annan idé?
Vil tillägga att det finns fiber i området men de skulle ha 18000:- för att koppla in det.. :-(
 
18000:- , det tycker jag var helt ok. Om Ni drar in fiber till huset kan ni använda telias iptv(på upp till två boxar, tror jag) HD-tv är på g. Vi skulle få betala 28000:- men det föll på alla pensionärer...

/Magnus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.