Vi har köpt ett hus och den nuvarande ägaren har en antenn på taket, boxer och telia adsl och hemtelefoni.
Vi vll ha tv, bredband och telefoni hos samma leverantör och tittade på Telias erbjudande.
Tyvärr så bodde vi 700m för långt bort från stationen så vi kunde inte få boxar till fler tv apparater än en.
Så det verkar som att vi får skaffa boxer samt behålla bredbandsbolaget (som vi har idag) på telefonin och bredbandet.
Nåon annan som har någon annan idé?
Vil tillägga att det finns fiber i området men de skulle ha 18000:- för att koppla in det..
