Säkert dum fråga... jag har gammal tv antenn. Med gammla antennkablar, 20-30 år kanske. Jag behöver byta 3 vägs splitter då den jag har nu glappar, den som sitter nu har vanliga antennkontakter, tryckmodell om ni fattar...
Har sett att de flesta splittrar är med f kontakter, kan jag ha f kontaktvarianten till mina gammla kablar? Isåfall Är det han kontakter som ska köpas till?
Läste nåt om hf, är det vad jag ska ha, och sist, hur tjocka är dessa gammla kablar?. Är inte i huset nu på ett par dagar