Håller på och renoverar i min bostadsrätt.

Har totalt 4st element, dessa är av 3st olika modeller. Tänkte därför jag skulle byta för att få ett modernare och mer enhetligt intryck.

Har sett att utsticket på mina fönsterbänkar (marmorskivor?) är 5cm 7,2cm, 7,6cm och 14cm
Vill helst inte att elementen går utanför detta. Finns det några element som tillräckligt tunna och samtidigt kan levererar ungefär samma effekt.

Tacksam för svar och övriga tankar.

• Ett vitt radiator-element under en fönsterbänk av marmor med synliga röranslutningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gammalt vitmålat radiator-/element som täcks delvis av en elkabel och ligger nära fönsterbänk.
    Skapa konto
  • Gammalt, vitmålat element i behov av byte inför renovering.
    Skapa konto
  • Måttband som visar utstick på en marmorfönsterbänk med en gammal värmelement framför under renovering.
    Skapa konto
  • Mätband som visar utstick från fönsterbänk i marmor ovanför radiator, i syfte att byta element.
    Skapa konto
  • Mätband visar utstick på 7,2 cm på en grå marmorfönsterbänk ovanför ett element under renovering.
    Skapa konto
  • Måttband visar utstick på 7,2 cm på en marmorfönsterbänk under renovering.
    Skapa konto
Värmesystemet är normalt sett föreningens egendom och ingenting du ska byta ut själv då det kan påverka dina grannars värme.

Fullt medveten om det tillhör föreningen, har naturligtvis tillstånd att byta element. Och kommer anlita firma för detta, vill mest veta vilka alternativ som finns.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.