2 635 läst ·
10 svar
3k läst
10 svar
tryckluftslang eller gardena??
.................... om man inte redan har överbliven gardenaslang liggande.Nimajneb skrev:
Och jo det ska funka, farsan hade någon sån slang på sin kompressor ett tag.
http://www.jula.se/slangset-original-1-2-20-m-752099
199kr
ca 100 för hona+hane slangfattning hos duab
Eller 295 för en slang på 15m hos duab.
så dubbelt så dyrt tycker jag blir lite fel.
Ganska intressant fråga tycker jag ¨,då slang har ja gott om,men inte tryckluftslang
199kr
ca 100 för hona+hane slangfattning hos duab
Eller 295 för en slang på 15m hos duab.
så dubbelt så dyrt tycker jag blir lite fel.
Ganska intressant fråga tycker jag ¨,då slang har ja gott om,men inte tryckluftslang
vad menar du med viker sig?
att den knixar till sig så att luften inte kommer fram?
jag(och "alla" andra åxå?) brukar behöva knixla ut slangen i början när man ska vattna eller liknande ,men efter det så är det inga problem med knix.
att den knixar till sig så att luften inte kommer fram?
jag(och "alla" andra åxå?) brukar behöva knixla ut slangen i början när man ska vattna eller liknande ,men efter det så är det inga problem med knix.
.....ett tag.....skalman1 skrev:
Det funkar säkert som en temporär nödlösning och om man har den på en slangvinda.
Vet inte heller om godstjockleken på en vattenlang är tillräckligt stor för att hålla i längden med
Men vill TS prova så får han gärna göra det, det kostar ju inte många kronor sedan att skaffa riktig slang.:|.
Produkter som diskuteras: "slangvinda"
Väggvinda Auto 40 meter Hozelock
Automatisk indragning
1 847 kr inkl moms
Läs mer
Ja han hade den i ca 5 ar. (jag har ett tyskt tangentbord)Nimajneb skrev:.....ett tag.....
Det funkar säkert som en temporär nödlösning och om man har den på en slangvinda.
Vet inte heller om godstjockleken på en vattenlang är tillräckligt stor för att hålla i längden med
Men vill TS prova så får han gärna göra det, det kostar ju inte många kronor sedan att skaffa riktig slang.:|.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden