A Abdi Klimax #1 Medlem · 1 inlägg 3 apr 04:21 Abdi Klimax Medlem 1 inlägg 3 apr 04:21 #1 Hej! Jag försöker hitta en tröskel som passar min karm. Dem jag köpt hittils passar inte helt och hållet, och går inte i linje med karmens mått. Är det någon som vet vilken typ av tröskel jag behöver? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #karm #tröskel
Hej! Jag försöker hitta en tröskel som passar min karm. Dem jag köpt hittils passar inte helt och hållet, och går inte i linje med karmens mått. Är det någon som vet vilken typ av tröskel jag behöver?
Paul-Staffanstorp #2 Renoverare · Skåne · 8 988 inlägg 3 apr 04:51 Paul-Staffanstorp Renoverare Skåne 8 988 inlägg 3 apr 04:51 #2 Till äldre karmar får man oftast köpa en större modell och sedan kapa ner till önskad storlek. Likaså när man måste specialtillverka för badrumsdörrar numera sedan ändringar av fuktskyddets läggning togs.
Till äldre karmar får man oftast köpa en större modell och sedan kapa ner till önskad storlek. Likaså när man måste specialtillverka för badrumsdörrar numera sedan ändringar av fuktskyddets läggning togs.