Jag undrar om det är någon som vet hur trivselhus i Skåne arbetar. är inne på deras hemsida och tittar efter hur de lägger upp betalningsplanen. Men kan inte hitta något. Är det någon därute som vet?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.