Nu har vi hittat tomt och valt Trivselhus Solvik 603.
Lite ändringar kommer att göras i planritningen.
Vi har haft kontakt med uppsala kontoret, finns det någon som byggt med Trivselhus nära uppsala och kan ge lite tips. Samt hur har det fungerat med trivselhus uppsala allmänt??
Tackar i förväg...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.