1 690 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Trivselhus - Solvik 630
Är det någon här som har byggt ett Solvik 630 eller 618 med Trivselhus. Är i valet & kvalet om vi ska bygga souteräng eller 1,5plans & vill ha ALLA synpunkter, åsikter & tips & trix!!! :
Vill även veta allt man bör veta ang. Trivselhus i Stockholm... Kanske någon speciell man ska akta sig för eller nå´n som är extra bra att samarbeta med...
Vill även veta allt man bör veta ang. Trivselhus i Stockholm... Kanske någon speciell man ska akta sig för eller nå´n som är extra bra att samarbeta med...
Hej Magnus, vi är i startgroparna att bygga ett större 529 i Järna utanför Södertälje. Vad jag har förstått är de flesta som har byggt Trivselhus i Stockholmstrakten mycket nöjda och då speciellt med säljarna på Stockholmskontoret. I Kallfors i Järna finns det två jättefina funkis hus och jag tror att båda är Th. Det ena är det i alla fall. Flitiga Lisa som finns här på forumet bor i det ena och hon kan en hel del om Th och byggande.
Var ska ni bygga?
Mvh Iram
Var ska ni bygga?
Mvh Iram
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Det finns faktiskt tre funkishus i Kallfors som är TH! Vårt, det ljusgrå i svängen och ett vitt enplans som liknar vårt i formen.Iram skrev:Hej Magnus, vi är i startgroparna att bygga ett större 529 i Järna utanför Södertälje. Vad jag har förstått är de flesta som har byggt Trivselhus i Stockholmstrakten mycket nöjda och då speciellt med säljarna på Stockholmskontoret. I Kallfors i Järna finns det två jättefina funkis hus och jag tror att båda är Th. Det ena är det i alla fall. Flitiga Lisa som finns här på forumet bor i det ena och hon kan en hel del om Th och byggande.
Var ska ni bygga?
Mvh Iram
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Klicka här för att svara