karlastrid007 skrev:
Bergling, vad har du att säga nu efter ett par veckor?
Jag skrev ju en lite recension i denna tråden: http://www.byggahus.se/forum/traedg...sion-av-ryobi-graes-slytrimmer-rbc430sbs.html

Men kortfattat, så är en 4-taktare lättskött, ingen oljeblandad bensin. Den klarar utan problem lite större saker som hallonsnår och halvmeterhög sly med trimmerlinan. Större saker fixas med slyklingan. Tyst vid tomgång och känns välbalanserad

För 2800 kr (Clas Ohlson) så får man en i mina ögon bra och prisvärd maskin. Sedan om den håller lika många år som en Stihl eller Jonsered låter jag vara osagt, men nog skall den klara ett antal år. Sedan är den ju kompatibel med Expand-It, så det går ju att koppla på lite andra tillbehör om man vill. Inget som fällde avgörandet, men man vet ju aldrig vilka behov som uppstår i framtiden.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.