1 560 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
TRE
Är det sant att fördelen med att lyssna på Spotify utan att surfen drabbas ett minne blott? Detta har varit ett väldigt avgörande skäl att jag valt TRE. Kommer då priset sjunka på de olika abonnemangen? När denna tjänsten försvinner.
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 167 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 167 inlägg
Ja det är sant, fanns väl ingen som trodde det skulle vara gratis för evigt.
Operatörerna betalar för all mängd kapacitet de köper, detta har ju egentligen varit nått man gjort för att nå ut till så många som möjligt för att få de att testa streamning=potentiella kunder.
Alla operatörerna har gjort detta så inte bara TRE.
Skönt att ha obegränsat abonnemang så man slipper tänka på sånt
Operatörerna betalar för all mängd kapacitet de köper, detta har ju egentligen varit nått man gjort för att nå ut till så många som möjligt för att få de att testa streamning=potentiella kunder.
Alla operatörerna har gjort detta så inte bara TRE.
Skönt att ha obegränsat abonnemang så man slipper tänka på sånt
Då är jag inte inkluderad i alla.useless skrev:
Gör av med ca 1 gb i månaden på min mobil.
Varken lyssnar på musik eller kollar videon.
Som sagt, man väljer utifrån sitt behov.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 653 inlägg
Näää, jag har behov av datatjänster och jag klarar mig med marginal på 14 GB/mån. Ungefär samma lika för flera bekanta som är både betydligt yngre OCH mer digitala än farbror Bästerortarnuseless skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 653 inlägg
Om man inte tillhör dom som binder upp sig i evigheter för att få nån nya flashig mobil "billigt" så brukar jag rekommendera att skaffa en telefon med två sim-platser. Då kan man t.ex. kombinera ett billigt mobilt bredband-abonnemang med mycket/fri data och dessutom byta det efter i takt med att det kommer bättre erbjudanden och ha ett avskalat billigt abonnemang för samtal/sms.
En annan fördel med två dubbla sim/abonnemang i luren är att man är lite säkrare att alltid ha täckning. Om jag hade använt Tre så hade jag garanterat behövt ha ett andra abonnemang från en annan operatör
En annan fördel med två dubbla sim/abonnemang i luren är att man är lite säkrare att alltid ha täckning. Om jag hade använt Tre så hade jag garanterat behövt ha ett andra abonnemang från en annan operatör
Klicka här för att svara