Vi köpte en Bosch microugn i samband med husleveransen ifrån Trivselhus för ca tre år sedan. I morse pajade den. Automatsäkringen för vägguttaget hade löst ut, jag har återställt den men micron är fortfarande stendöd.

Har man någon rätt som konsument efter tre år, eller är det bara att bita i sura äpplet och köpa en ny? Såg att den låg på ca 5000 kr ny... en micro för så mycket pengar borde ju hålla mer än tre år?

Tacksam för input...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.