Hej,
Vi har ett värmegolv som är delat i 2 delar, pumpen ser ut såhär :
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Andrasidan väggen till vänster i övre bild finns toaletten, där sitter givaren till termostaten(nedre bild) :
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi upplever dock termostaten inte gör vad den ska, värmen på toaletten kan mycket väl gå upp till 28 grader trotts att termostaten står på 2!? Har noterat att det finns ytterligare en mindre svart tempratt på pumpen, vet dock inte vad den gör?
Är termostaten\givaren kass? Går den att byta? Eller vad har jag missat?
MVH