nikasp
jag har fått för mig att jag vill fixa någon slags trappa upp till lekstugan där uppe. Först var planen en spikrak lång trätrappa men nu funderar jag på om man ska försöka skotta och bygg trappsteg men lämpliga plattor/steg och integrera med trädgården. Slipersarna där börjar vara murkna och kommer att åka vad det lider.

Någon som har idéer eller tom inspirationsbilder?

Bild på en trädgård med gungställning i förgrunden och en lekstuga ovanpå en bergsknalle i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ofärdig trälekstuga på pelare i skogsmiljö med murknande slipers och stenar på marken som kan användas för trappbygge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vad blev det för lösning på detta? Jag har en liknande idé på vår tomt, och har sett en del inspirations bilder online på trätrappor, men men undrar hur praktiskt det är.

nikasp
P Pegasusus skrev:
Vad blev det för lösning på detta? Jag har en liknande idé på vår tomt, och har sett en del inspirations bilder online på trätrappor, men men undrar hur praktiskt det är.
Stugan är klar utvändigt men sen kom livet och jobb emellan så inget har hänt. Drömmer om att bygga nån liten snirklig grej med kanske en kort trappa upp från gräsmattan och sedan natursten. Ingen tid till sånt detta år heller, med stor säkerhet :D

• Älska
Pegasusus
  • Laddar…
Jo, jag förstår, livet och allt står alltid mellan en och alla underbara planer. Tack för svar(y):D

• Gilla
nikasp
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.