Hej
Håller på att riva ena gaveln på garaget och ser att där är trämask angrepp.
Skulle ju helst bara vilja riva ner "ytan" och sedan klä om med ny panel. Men hur allvarligt är det? Något man kan göra utan att behöva byta ut allt regelverk bakom?
Håller på att riva ena gaveln på garaget och ser att där är trämask angrepp.
Skulle ju helst bara vilja riva ner "ytan" och sedan klä om med ny panel. Men hur allvarligt är det? Något man kan göra utan att behöva byta ut allt regelverk bakom?
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Bilder?
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Ser ut som masonit med lockläkt på. Inget att spara på. Frågan är hur det ser ut under masoniten?
Medlem
· Västra Götaland
· 3 535 inlägg
Masonit med lock sattes rätt ofta över en riktigt dålig originalpanel. Hur det är hos dig är ditt kinderägg )
Klicka här för att svara

