2 032 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Traktörpanna
Hej!
Vet inte om jag skriver under rätt kategori men jag gör ett försök.
Nu när vi köpt en induktionshäll måste vi köpa en ny traktörpanna. Har tidigare haft en Gatsrolux som vi varit supernöjda med. Tyvärr har de ingen för induktion... än.
Så vi tänkte att vi kunde köpa en billigare variant så länge.
Någon som har erfarenhet av IKEAs : http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ategoryId=16175&chosenPartNumber=30082495
eller: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ategoryId=17100&chosenPartNumber=50100441
eller: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ategoryId=15692&chosenPartNumber=50055028
Eller kan ni rekommendera någon annan??
Tacksam för alla svar.
Vet inte om jag skriver under rätt kategori men jag gör ett försök.
Nu när vi köpt en induktionshäll måste vi köpa en ny traktörpanna. Har tidigare haft en Gatsrolux som vi varit supernöjda med. Tyvärr har de ingen för induktion... än.
Så vi tänkte att vi kunde köpa en billigare variant så länge.
Någon som har erfarenhet av IKEAs : http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ategoryId=16175&chosenPartNumber=30082495
eller: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ategoryId=17100&chosenPartNumber=50100441
eller: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...ategoryId=15692&chosenPartNumber=50055028
Eller kan ni rekommendera någon annan??
Tacksam för alla svar.
Brukar själv flukta en del på http://shop.culina.se
Hittade en som heter Fissler Original Pro för 1195 kronor. De har mest "proffs" eller entusiast varor på culina. (Räknar mig själv till den sistnämnda kategorin)
Hittade en som heter Fissler Original Pro för 1195 kronor. De har mest "proffs" eller entusiast varor på culina. (Räknar mig själv till den sistnämnda kategorin)
Det är väl tefal som gör dom, och just tefal har jag dålig erfarenhet av, dock en billigare modell men ändå.cincy skrev:
Tror tyvärr man får betala duktigt extra för att det står just jamie oliver på den. (hade den dock på rea för ca 650:- på cervera)
Gillar själv hackmans produkter.
hej!skall du ha riktigt bra grejor,så köp demeyere tillverkade i belgien.värmen går upp på sidorna på dessa.används ofta på restaurang kök.dyra men bra.
Klicka här för att svara