772 läst ·
3 svar
772 läst
3 svar
Trädgårdsplaneringshjälp?
Hej!
Undrar om någon känner till någon plantskola eller liknande där det kan finnas elever som kanske skulle vilja göra ett examensarbete i min trädgård? Gärna i Gbg-området.
Det är ett nybygge och det är såååå svårt att få till hur man skall ha det i trädgården... tycker jag iallafall...
Mycket tacksam för tips!
Ha en skön helg i solskenet!
//Helena
Undrar om någon känner till någon plantskola eller liknande där det kan finnas elever som kanske skulle vilja göra ett examensarbete i min trädgård? Gärna i Gbg-området.
Det är ett nybygge och det är såååå svårt att få till hur man skall ha det i trädgården... tycker jag iallafall...
Mycket tacksam för tips!
Ha en skön helg i solskenet!
//Helena
Klicka här för att svara