Hej!

Undrar om någon känner till någon plantskola eller liknande där det kan finnas elever som kanske skulle vilja göra ett examensarbete i min trädgård? Gärna i Gbg-området.

Det är ett nybygge och det är såååå svårt att få till hur man skall ha det i trädgården... tycker jag iallafall... :P

Mycket tacksam för tips!

Ha en skön helg i solskenet!

//Helena
 
Jag har mailat till en massa skolor som har kurser/utbildningar i ämnet. Har fått svar av ett par där de ska sätta upp det på en anslagstavla för de elever som är intresserade.

Lycka till!
 
Micke!!!
Himmelstalundsskolan brukar fixa iordning trädgårdar hos nybyggda hus.
 
någon som fått hjälp av någon skola i Sthlm området??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.