[quote author=yonna link=1140353866/0#3 date=1140382985]I trädgårdstråden har detta tagits upp tidigare; bl a
[quote author=yonna link=1138091262/0#1 date=1138125721]Du kan alltid försöka med hushållningssällskapet
[länk]
som, vad jag hört, håller vettiga kostnader.
En annan förening som också kan ge dig vettiga råd är
[länk]
och ett medlemsskap i denna ger ofta rabatter hos de större trädgårdsmästerierna vilket faktiskt 'betalar' sig.
I annat fall finns gula sidorna med trädgårdsingenjörer/landskapsarkitekter - använd också sökfunktionen i detta forum.