1 379 884 läst ·
4 291 svar
1380k läst
4,3k svar
Totalrenovering av 20-talslägenhet och villa
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Vi har ju inte valt furuluckor i naturfärg som var popppis ungefär i 10 sekunder när vi köpte vår lgh 
En av fördelarna med att inte köra modernt kök med senaste modet
Hade en exkollega som var så jäkla nöjd med sitt furukök för typ 3-4 år sedan. Frågade mig för ett tag sedan vilken firma jag använde för att lacka mina luckor..
En av fördelarna med att inte köra modernt kök med senaste modet
Hade en exkollega som var så jäkla nöjd med sitt furukök för typ 3-4 år sedan. Frågade mig för ett tag sedan vilken firma jag använde för att lacka mina luckor..
Den där furuhajpen missade jag som tur var, huga, borde förbjudas av Boverket eller någon annat mysigt statligt verk! Fördelen med klassisk stil är ju att den aldrig blir omodern så även om lgh säljs om 30 år kommer det garanterat finnas köpare som gillar det.
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Jag hoppas snarare vår granne ska sälja sin tvåa så vi kan köpa den och bygga oss en femma. Kan inte med och flytta nu när vi lagt 3.5 år 
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Sälja då 
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Ska få den skyddad som världsarv
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Tjenare, kom hem inatt från två veckor i Toscana, jag hoppas min käre far har fått lite gjort 
Nej jag jobbar inte alls i lgh och har inte gjort sedan i april
Men vårt spel är snart ute, vilken byråkratiresa att registrera sig som partner med ett amerikanskt bolag (Steam). Alla ni som har barn eller gillar spel själva, kolla på vår senaste film, det är nära nu
[video=youtube;B5BZzyGpn9Q]http://www.youtube.com/watch?v=B5BZzyGpn9Q[/video]
Nej jag jobbar inte alls i lgh och har inte gjort sedan i april
[video=youtube;B5BZzyGpn9Q]http://www.youtube.com/watch?v=B5BZzyGpn9Q[/video]
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Dödutryme ala IKEA, men frukta ej, vi ska slakta en överskåpslucka för att bygga eget hörnöverskåp 
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Från början tänkte vi gjuta bänkskivorna i badrummet själva, men det finns inte riktigt tid för det. Vi funderar på betongdesign, någon som använt dem?