Vi har ju inte valt furuluckor i naturfärg som var popppis ungefär i 10 sekunder när vi köpte vår lgh :D
En av fördelarna med att inte köra modernt kök med senaste modet :P

Hade en exkollega som var så jäkla nöjd med sitt furukök för typ 3-4 år sedan. Frågade mig för ett tag sedan vilken firma jag använde för att lacka mina luckor.. :P

Den där furuhajpen missade jag som tur var, huga, borde förbjudas av Boverket eller någon annat mysigt statligt verk! Fördelen med klassisk stil är ju att den aldrig blir omodern så även om lgh säljs om 30 år kommer det garanterat finnas köpare som gillar det.

• Gilla
Robert63
  • Laddar…
För Anders del så känns det väl snarare att de säljer och köper ett nytt renoveringsobjekt innan det blir inflyttningsdags ;)

Jag hoppas snarare vår granne ska sälja sin tvåa så vi kan köpa den och bygga oss en femma. Kan inte med och flytta nu när vi lagt 3.5 år :P

• Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Flytta ? Ni har väl aldrig flyttat in

• Gilla
Jerpa och 1 till
  • Laddar…
Sälja då :P

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Och det första köparen gör är att renovera för att få sin stil på lägenheten :-)

• Gilla
b8q och 1 till
  • Laddar…
Ska få den skyddad som världsarv

• Gilla
Tokslut och 5 till
  • Laddar…
Hur går det med världsarvet då? Eller skapar du bara världsarv i digital form just nu? :)

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Tjenare, kom hem inatt från två veckor i Toscana, jag hoppas min käre far har fått lite gjort :P

Nej jag jobbar inte alls i lgh och har inte gjort sedan i april :) Men vårt spel är snart ute, vilken byråkratiresa att registrera sig som partner med ett amerikanskt bolag (Steam). Alla ni som har barn eller gillar spel själva, kolla på vår senaste film, det är nära nu :)

[video=youtube;B5BZzyGpn9Q]http://www.youtube.com/watch?v=B5BZzyGpn9Q[/video]

• Gilla
Jerpa
  • Laddar…
Riktigt häftigt. Ska spara ihop till lite hårdvara så jag kan prova det sen. :thumbup:

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Fogning och köksön nästan klar under tiden vi varit borta det är ju ok jobbar ;)

Kök under renovering med nästan färdigställd köksö och vit kaklade väggar, verktyg på köksön.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nybyggd köksö i ett rum under renovering med arbetsmaterial och belysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
vectrex
  • Laddar…
harry73
Vad är det för utry.me ovanför hörnskåpet? Ska det se ut så eller kommer det en annan lösning?

Dödutryme ala IKEA, men frukta ej, vi ska slakta en överskåpslucka för att bygga eget hörnöverskåp :D

• Gilla
harry73
  • Laddar…
Från början tänkte vi gjuta bänkskivorna i badrummet själva, men det finns inte riktigt tid för det. Vi funderar på betongdesign, någon som använt dem?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.