AndersMalmgren skrev:
Nu vill inte Mio hålla på vår säng längre, får bli hemleverans till ett Shurgard-lager :D
De flesta vill ha sina varor så fort som möjligt, Anders skjuter upp leveranserna :P

harry73
AndersMalmgren skrev:
Nu vill inte Mio hålla på vår säng längre, får bli hemleverans till ett Shurgard-lager :D
När köpte du sängen?

Mellandagsrean, tycker de kunde hålla den ett halvår iaf :) tyvärr gäller bara liggarantin 120 dagar.

Edit:hehe liggarantin

Redigerat:
  • Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Mellandagsrean, tycker de kunde hålla den ett halvår iaf :) tyvärr gäller bara liggarantin 120 dagar.

Edit:hehe ligggarantin
Vi är nöjda med vår än så länge i alla fall :)

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Blir säkert bra. Men jag är väl snart uppe i 100 000 i prylar där garantin kommer gå ut innan vi flyttat in och kan testa dem. :D

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
harry73
AndersMalmgren skrev:
får bli hemleverans till ett Shurgard-lager :D
Med sängen i ett Shurgard-lager blir risken på barn nr 3 lite mindre, då kan ni bo kvar lite längre. Skulle ni ändå få ett tredje barn kan ni överväga att inreda shurgard-lager till barnkammare. Då blir det mindre märken på dina väggar och golv ;)

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:

Edit:hehe liggarantin
Frågan är ju om liggarantin verkligen gäller om den inte placeras i ett sovrum... Sen undrar man ju även över andra villkor kring garantin, gäller den för singlar och gifta par med småbarn? :D

• Gilla
Enk Projektet
  • Laddar…
Det är säkert någon friskrivelse i det finstilta :D

Winder nr 1 ser ju väldigt trevlig ut. Winder nr 2 förstår jag är undangömd..

Inget fel på modifierade ETA, men klart inhouse är lite roligare.. Sen kan jag tycka att fler premiummärken borde använda inhouse i större utsträckning (t.ex IWC), om man ser till prisbilden..

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
ie00kma skrev:
Winder nr 1 ser ju väldigt trevlig ut. Winder nr 2 förstår jag är undangömd..

Inget fel på modifierade ETA, men klart inhouse är lite roligare.. Sen kan jag tycka att fler premiummärken borde använda inhouse i större utsträckning (t.ex IWC), om man ser till prisbilden..
Ja, det är skrämmande hur få inhouse det finns under 100 000. Jag är jävligt sugen på Omega just nu, tex denna

33192425104001.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skulle vara kul med ett sportigt dressur, har mest rena sportklockor eller rena dressur.

haha, nej den är verkligen inte vacker, men den är bra för klockornas hälsa, sedan är det ju fint att den är inlåst...

Får ju inte hjälpa farsan med snickerierna då han har värre kontrollbehov än jag. :/ Så har cadat lite på dörrarna.
Jag tycker dörrarna ska vara i snickerifärgen, vad tycker ni?

door_scaled.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Får ju inte hjälpa farsan med snickerierna då han har värre kontrollbehov än jag. :/ Så har cadat lite på dörrarna.
Jag tycker dörrarna ska vara i snickerifärgen, vad tycker ni?

[bild]
Absolut snyggast. Mest 1920 också.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Ja,definitivt samma färg på dörrar som snickerierna i övrigt.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Hemmakatten
Håller med. Samma färg på dörrar och snickerier.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Då var det ju lika självklart som jag tyckte då :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.