1 328 874 läst ·
4 054 svar
1329k läst
4,1k svar
Totalrenovering av 20-talslägenhet och villa
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Mellandagsrean, tycker de kunde hålla den ett halvår iaf
tyvärr gäller bara liggarantin 120 dagar.
Edit:hehe liggarantin
Edit:hehe liggarantin
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Blir säkert bra. Men jag är väl snart uppe i 100 000 i prylar där garantin kommer gå ut innan vi flyttat in och kan testa dem. 
Med sängen i ett Shurgard-lager blir risken på barn nr 3 lite mindre, då kan ni bo kvar lite längre. Skulle ni ändå få ett tredje barn kan ni överväga att inreda shurgard-lager till barnkammare. Då blir det mindre märken på dina väggar och golvAndersMalmgren skrev:
Frågan är ju om liggarantin verkligen gäller om den inte placeras i ett sovrum... Sen undrar man ju även över andra villkor kring garantin, gäller den för singlar och gifta par med småbarn?AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Det är säkert någon friskrivelse i det finstilta 
Winder nr 1 ser ju väldigt trevlig ut. Winder nr 2 förstår jag är undangömd..
Inget fel på modifierade ETA, men klart inhouse är lite roligare.. Sen kan jag tycka att fler premiummärken borde använda inhouse i större utsträckning (t.ex IWC), om man ser till prisbilden..
Inget fel på modifierade ETA, men klart inhouse är lite roligare.. Sen kan jag tycka att fler premiummärken borde använda inhouse i större utsträckning (t.ex IWC), om man ser till prisbilden..
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Ja, det är skrämmande hur få inhouse det finns under 100 000. Jag är jävligt sugen på Omega just nu, tex dennaie00kma skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle vara kul med ett sportigt dressur, har mest rena sportklockor eller rena dressur.
haha, nej den är verkligen inte vacker, men den är bra för klockornas hälsa, sedan är det ju fint att den är inlåst...
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Då var det ju lika självklart som jag tyckte då