Skulle vilja komma i kontakt med någon som haft en totalbrandskada, gärna med nyare hus. Som tur är så drabbas inte så många av detta och hitintills har det inte varit några problem. Men det börjar bli "skarpt" läge med ersättningar, ritningar etc. Vill bara ha lite inputs från någon som också har varit drabbad. Ni får gärna PM:a eller maila mig.