M masen_54 #1 Medlem · dalarna · 56 inlägg 27 nov 2022 13:05 masen_54 Medlem dalarna 56 inlägg 27 nov 2022 13:05 #1 Hejsan, har fått en snöslunga, toro powershift 828, motor hm 80. Det finns ingen gnista, var ska jag börja felsöka och finns det något standardfel på dom motorerna. Mvh Lars
Hejsan, har fått en snöslunga, toro powershift 828, motor hm 80. Det finns ingen gnista, var ska jag börja felsöka och finns det något standardfel på dom motorerna. Mvh Lars
dof #2 Verktygstokig · västernorrland · 1 994 inlägg 27 nov 2022 19:56 dof Verktygstokig västernorrland 1 994 inlägg 27 nov 2022 19:56 #2 Hm80 vad är det för motor? Bild?
ullberg #3 Verktygstokig · Stockholm · 4 026 inlägg 27 nov 2022 20:21 ullberg Verktygstokig Stockholm 4 026 inlägg 27 nov 2022 20:21 #3 HM 80 är en Tecumseh-motor - till TS, har tyvärr ingen erfarenhet av dem, hoppas du får hjälp och igång slungan igen
HM 80 är en Tecumseh-motor - till TS, har tyvärr ingen erfarenhet av dem, hoppas du får hjälp och igång slungan igen
M masen_54 #4 Medlem · dalarna · 56 inlägg 29 nov 2022 16:15 masen_54 Medlem dalarna 56 inlägg 29 nov 2022 16:15 #4 Har nu fått gnista, bytte kondensator. Ett nytt fel, när jag skruvar på bensinkranen trycker den ut bensin i hålet där primerslangen ska sitta.
Har nu fått gnista, bytte kondensator. Ett nytt fel, när jag skruvar på bensinkranen trycker den ut bensin i hålet där primerslangen ska sitta.
M masen_54 #5 Medlem · dalarna · 56 inlägg 29 nov 2022 18:06 masen_54 Medlem dalarna 56 inlägg 29 nov 2022 18:06 #5 M masen_54 skrev: Har nu fått gnista, bytte kondensator. Ett nytt fel, när jag skruvar på bensinkranen trycker den ut bensin i hålet där primerslangen ska sitta. Trycker fram bensin fast primerslangen sitter där.
M masen_54 skrev: Har nu fått gnista, bytte kondensator. Ett nytt fel, när jag skruvar på bensinkranen trycker den ut bensin i hålet där primerslangen ska sitta. Trycker fram bensin fast primerslangen sitter där.