Nu är det bestämt och beställt, vårt hus kommer från Eksjöhus!
Det blir ett Västanvind, som blir klart mitt i sommaren nästa år,
super!! :)

Nu undrar jag såklart om det är någon mer här som ska bygga
i Tormestorp (Hässleholm, Skåne), eftersom jag vet att det
är två tomter till på samma område.

Det hade varit jättekul att få kontakt!

Madde
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.