Nu är det bestämt och beställt, vårt hus kommer från Eksjöhus!
Det blir ett Västanvind, som blir klart mitt i sommaren nästa år,
super!!
Nu undrar jag såklart om det är någon mer här som ska bygga
i Tormestorp (Hässleholm, Skåne), eftersom jag vet att det
är två tomter till på samma område.
Det hade varit jättekul att få kontakt!
Madde