Hej.
Jag har 185kvm enplan, golvärme och en FTX.
Vill ni sätta in ett torkskåp i tvättstugan.
Enkla vägen är ett med kondensor, med tillhörande prislapp. Det får bli alternativ 2.
Frånluftventilen sitter mitt i rummet så det bli svårt att få ditt ett rör med dragavbrott.
Tvättstugan på ca 10kvm och har tre dörrar, till badrum, hall och ut.
Kan man släppa ut frånluften från ett "vanligt" torkskåpet i rummet? Blir det fuktigt, dammigt?
Mvh
Tacksam för svar