Tjena, det finns en kille som är bra, som har en firma som heter Floristola Växtmiljö, han kan nog hjälpa dig. Han har fixat min uppfart och gångar i präglad markbetong och hjälpt mig med anläggningen av resterande trädgård. ;D Han brukar ha väldigt vettiga förslag, Kan också få fram lite ovanligare växter om man vill ha det.

mvh

CG
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.