Tjena, det finns en kille som är bra, som har en firma som heter Floristola Växtmiljö, han kan nog hjälpa dig. Han har fixat min uppfart och gångar i präglad markbetong och hjälpt mig med anläggningen av resterande trädgård. ;D Han brukar ha väldigt vettiga förslag, Kan också få fram lite ovanligare växter om man vill ha det.
mvh
CG