1 114 läst ·
8 svar
1k läst
8 svar
tomma Sysainer 4 , vad kan man ha i ?
har 2 st tomma systainer 4 som jag inte vet vad jag ska använda dom till , är det någon som har en bra ideé ?
ev. ska jag köpa insatsen till patroner , men är lite tveksam
ev. ska jag köpa insatsen till patroner , men är lite tveksam
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Äsch nu var ni väl inte värst kreativa. Gör insatser till något som du brukar vilja ha med i bilen på bygge eller så. Finns ju om inte annat en insats för handverktyg som man lätt plankar med lite björkplyfa. Det går också i rätt många småmaskiner, typ vinkelslip, plåtnibbler osv. om det finns sånt över.
Köp eller gör en egena insatser 
http://www.festool.se/mediandoweb/i...&ID_O_TREE_GROUP=2100&PARENT=3672&AKTIVPROD=1
http://www.festool.se/mediandoweb/i...&ID_O_TREE_GROUP=2100&PARENT=3672&AKTIVPROD=1
I en systainer 4 går det in 4 raaco-handybox, stående på högkant. Annars funkar ett antal av harld-nyborgs metallådor för borr också fint på högkant. Eller en egenhändigt tillverkade insats för handverktyg (den festool har är dyr och inte särskilt populär). Eller insatsen för patroner (har inte testat den dock).
Eller så kan du sälja dem till mig
Eller så kan du sälja dem till mig
Produkter som diskuteras: "raaco"
Raaco
Raaco är det ledande företaget för kvalitativ och flexibel förvaring och har länge varit det främsta valet för verktygsförvaring för både professionella och kunniga amatörer. Sedan mitten av 1950-talet har de utvecklat och tillverkat
Läs mer
vill inte sälja dom och har alla mina verktyg i systainers även dom som inte är festool. har även 3 st sys 1 box till skruv/plugg/övrigt .
har en systainer 5 till mina handverktyg
Kom på att jag även har en 3 över . kanske får köpa något nytt verktyg istället...
är det någon som har patronsatsen ?? funkar den bra ?
har en systainer 5 till mina handverktyg
Kom på att jag även har en 3 över . kanske får köpa något nytt verktyg istället...
är det någon som har patronsatsen ?? funkar den bra ?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
