Har haft ett antal stopp i toaletten sedan infytt i nybyggd bostadsrätt.
Riksbyggen har förlängt garantitiden men vill inte åtgärda problemet.
Jag lyckades fota toaanslutningen där man kan se var stoppen bildas
med att fekaler och toapapper fastnar och byggs på. Man ser på bilden
att det suttit fast men släppt efter att spolbilen spolat.
Riksbyggen har förlängt garantitiden men vill inte åtgärda problemet.
Jag lyckades fota toaanslutningen där man kan se var stoppen bildas
med att fekaler och toapapper fastnar och byggs på. Man ser på bilden
att det suttit fast men släppt efter att spolbilen spolat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Aldrig dokumenterad eller undersökt varken fotad eller filmad vid besiktningar.K Korpjanne skrev:Har haft ett antal stopp i toaletten sedan infytt i nybyggd bostadsrätt.
Riksbyggen har förlängt garantitiden men vill inte åtgärda problemet.
Jag lyckades fota toaanslutningen där man kan se var stoppen bildas
med att fekaler och toapapper fastnar och byggs på. Man ser på bilden
att det suttit fast men släppt efter att spolbilen spolat.
[bild]
Dom ha fått bilden, och även Totalbyggen som byggt fastigheten.
Är det här ok? Nån som vet hur man går vidare?K Korpjanne skrev:Har haft ett antal stopp i toaletten sedan infytt i nybyggd bostadsrätt.
Riksbyggen har förlängt garantitiden men vill inte åtgärda problemet.
Jag lyckades fota toaanslutningen där man kan se var stoppen bildas
med att fekaler och toapapper fastnar och byggs på. Man ser på bilden
att det suttit fast men släppt efter att spolbilen spolat.
[bild]
Det är en excentrisk wc stos. Väldigt vanliga och ställer sällan till problem. Mest troligt är problemet att ni använder för mycket papper alternativt för snålspolande toalett. Dom flesta wc stolar kan man ställa spolmängden på för att slippa problem med stopp.K Korpjanne skrev:
Klicka här för att svara