HEJ! Det var ett tag sedan. Efter ett ganska långt uppehåll i mitt projekt har jag nu kört igång igen. Jag har dock ett problem och det är att när jag fallspacklade golvet så satte jag dit en excentrisk wc anslutning från Purus. Dock spacklade jag så tjockt att den sticker upp alldeles för lite över klinkern nu när toan ska på plats.Min fråga är om det finns nån typ av förlängning att sätta i denna ? Diametern är ca 120 mm . Nån som vet nånting om detta?;)
 
Flyttar denna till vatten & avlopp, du kanske får mer svar där.
 
vanlig anslutning till WC stol är 110 och till det fins det någon form av förlägning som du får såga till i rätt höjd
 
såg att dom hade en sådan på coop
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.