2 660 läst ·
15 svar
3k läst
15 svar
Toalett-vred hoppar ur spåren
Sida 1 av 2
Hej,
Jag köpte nya handtag och toalett-vred (https://www.bauhaus.se/toalettvred-11-002-ch1-sb-mattkrom.html) till dörren i badrummet.
Tyvärr fungerar det kass. Som ni ser på bilderna så har ena sidan inte en kvadratisk form för staven, utan små spår (lite svårt att se spåren). Problemet är att om man tar i lite lite för mycket, så hoppar staven ur spåret och det ser ut som att det är låst när det inte är det.
Är det jag som inte förstår hur det fungerar eller är det en kass produkt?

Jag köpte nya handtag och toalett-vred (https://www.bauhaus.se/toalettvred-11-002-ch1-sb-mattkrom.html) till dörren i badrummet.
Tyvärr fungerar det kass. Som ni ser på bilderna så har ena sidan inte en kvadratisk form för staven, utan små spår (lite svårt att se spåren). Problemet är att om man tar i lite lite för mycket, så hoppar staven ur spåret och det ser ut som att det är låst när det inte är det.
Är det jag som inte förstår hur det fungerar eller är det en kass produkt?

Det finns många fabrikat som fungerar men kontrollera produkten på plats.
Du kanske kan åka inom din lokala låssmed så kan han plocka fram fungerande toalettbehör som du kan kontrollera på plats.
Dom ska inte gnälla när du returnerar en dålig/defekt produkt.
Du kanske kan åka inom din lokala låssmed så kan han plocka fram fungerande toalettbehör som du kan kontrollera på plats.
Dom ska inte gnälla när du returnerar en dålig/defekt produkt.
> Jag har sett denna varianten men då brukar hålet vara lite mindre så fyrkantspressningen blir större och då fungerar det.
Men vad jag inte förstår är varför de använder denna lösningen, speciellt med tanke på att de använder den andra också.
Men vad jag inte förstår är varför de använder denna lösningen, speciellt med tanke på att de använder den andra också.
