Hej!

Jag har en Thermomatic Combi och lyckas inte få tag i någon manual. Någon som kan hjälpa mig?

Grön styrenhet för värme, märkt "THERMOMATIC COMBI", knappar "ÖKA" och "MINSKA", kablar, rörbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En hand håller en THERMOMATIC COMBI temperaturkontrollenhet med digital display i ett mörkt utrymme.
Skapa konto

Är detta temperaturen som går ut till elementen?
En grön termostat med visning av temperatur på 219,6 grader. Knappar för att öka eller minska.
Skapa konto

Det här är väl den önskade temperaturen inne.
En hand håller en grön värmeregulator märkt "THERMOMATIC COMBI" monterad på en träyta i ett rörigt utrymme.
Skapa konto

Vet inte?
En person håller en elektronisk termostat vid en träbalk. Apparaten är märkt "THERMOMATIC COMBI" och har LCD-display.
Skapa konto

Vet inte?
En person håller en grön TERMOMATIK COMBI temperaturkontrollenhet med display och knappar, mörk omgivning.
Skapa konto

Vet inte?
En hand håller en Thermomatic Combi temperaturregulator i ett mörkt utrymme.
Skapa konto

Vet inte?
Grön Thermomatic Combi temperaturkontrollpanel hålls framför en rörinstallation i mörk miljö.
Skapa konto

Här ställer man väl in hur många grader det ska sänkas under natten? Lyckades ändra denna, men nu verkar den låst?
Hand håller en grön termisk regulator med display och knappar, i ett mörkt utrymme.
Skapa konto

Här antar jag att man ställer in hur lång natten ska vara? Verkar låst? Grön termisk reglerventil för vattenburen värme, handjustering, mörk, oordnad bakgrund, termoföretagets logotyp.
Skapa konto

Antar att detta är om hur länge natten börjar, också denna låst.

D Dilato skrev:
[länk]
Tack!

Hej. Har du manualen nedladdad någonstans? Jag behöver det men länken fungerar inte längre.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.