;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Tänk att i morgon kommer äntligen vårat hus
allt är jätte pirrigt, Mjöbäck kommer 7,00.
Jag har fixat lunch och mackor!!!! alla retar mig :o :o
Det ska bli kul och se vilken tid vi kommer hem i morgon.
Snart har vi två hem ;D ;D

Maria
 
Det är bara att gratulera!

Förresten, hur blev det med fototapeterna? Hittade ni några snygga??
 
Tack för din omtanke Lind!!
Fototapeterna är ännu inte inköpta, har inte haft tid,
vart tar all tid vägen??
Mvh Maria
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.