;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Tänk att i morgon kommer äntligen vårat hus
allt är jätte pirrigt, Mjöbäck kommer 7,00.
Jag har fixat lunch och mackor!!!! alla retar mig

Det ska bli kul och se vilken tid vi kommer hem i morgon.
Snart har vi två hem ;D ;D
Maria