Vi MÅSTE köpa duschset & blandare i dag för rörmokaren skall komma & koppla in allt på torsdag morgon...
Vi vill ha en ganska stort "fat" på duschsetet & löstagbart. Inte för pråligt & fast ändå inte "billigt". Blandaren skall helst vara enkel...
Tipsa oss om ni har några ideér!
Vi har köpt denna dusch:
Vi vill ha en ganska stort "fat" på duschsetet & löstagbart. Inte för pråligt & fast ändå inte "billigt". Blandaren skall helst vara enkel...
Vi har köpt denna dusch:
Vill du ha en löstagbar variant så e denna helt ok..Blomman77 skrev:Vi MÅSTE köpa duschset & blandare i dag för rörmokaren skall komma & koppla in allt på torsdag morgon...
Vi har köpt denna dusch:
Hafa TropicRain

Ca. pris 995:-
Blandare hade jag valt denna.. väldigt stilren och enkel..
Hafa Cool

Ca. pris 1295:-
Duschsetet från Hafa hade jag kunnat tänka mig att köpa, däremot blandaren skulle jag valt en från någon av de stora märkena istället t.ex. Gustavsberg/Vårgårda, Mora eller FM Matsson.
Kanske är jag som är totalt yrkesskadad men tror att dessa blandare är betydligt bättre än Hafas, dessutom är det inga problem att skaffa reservdelar den dagen detta behövs.
/Mario
Kanske är jag som är totalt yrkesskadad men tror att dessa blandare är betydligt bättre än Hafas, dessutom är det inga problem att skaffa reservdelar den dagen detta behövs.
/Mario
Defenitivt inga problem att skaffa reservdelar till Hafa heller..Mario skrev:Duschsetet från Hafa hade jag kunnat tänka mig att köpa, däremot blandaren skulle jag valt en från någon av de stora märkena istället t.ex. Gustavsberg/Vårgårda, Mora eller FM Matsson.
/Mario
Snarare enklar då de e mindre och ger en mer personlig service..!?
Jag säljer Hafas produkter på mitt jobb. Och är det problem med olika blandare så är det till 99% säkerhet insattsen, och Ringer du då till Hafa så skickar de en ny samma dag!
Lätt som en plätt att byta även för en med tummen mitt i handen
5 års garanti har de på alla sina produkter dessutom.
Största anledningen att inte välja hafas väggblandare e i så fall att de har 150cc på nästa alla sina modeller.. nån enstaka modell de ha 160cc på bara.
Tror inte det e några problem.. hafa e ett gamlat och anrikt företag som har tillverkat badrumsprodukter sedan 1966..Stefan_h skrev:
Och de lär ju inte lägga ner och bli oseriösa bara för att de e sveriges mest satsande och försäljningsökande badrumsföretag.. snarare tvärtom..
Det e vad jag tror iallafall
Mora kan förövrigt tilldelas en extra guldstjärna för att deras blandare med uttag uppåt (för fast duschanordning) har uttaget centrerat. Det kan tyckas vara en självklarhet, men på FMMs blandare är det inte så, vilket är helkass.
Klicka här för att svara