Ville bara uppmärksamma er på att default så är larmuppringaren i er anläggning fördröjd i 30 sekunder.
Ändra det gör man under centralinställningar/systeminställningar/timers/uppringningsfördröjning = 0
Dock läste jag att om ytterligare en sektion utlöses bortfaller fördröjningsperioden och uppringningen görs omedelbart. I vilket fall tycker jag att 30sek är rätt mycket att ha det inställt på...