RilleRock
Ville bara uppmärksamma er på att default så är larmuppringaren i er anläggning fördröjd i 30 sekunder.
Ändra det gör man under centralinställningar/systeminställningar/timers/uppringningsfördröjning = 0
:)
 
  • Gilla
lorens
  • Laddar…
Det visste jag faktiskt inte. Bra tips!

Dock läste jag att om ytterligare en sektion utlöses bortfaller fördröjningsperioden och uppringningen görs omedelbart. I vilket fall tycker jag att 30sek är rätt mycket att ha det inställt på...
 
RilleRock
Som villakund kan mannen tycka det är bra tills kvinnan lärt sig larmet har ja "hört" :cool:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.