Hallå där,

Jag är lite rädd att jag inte hinner få hem innan helgen om jag beställer från rinkaby, så är det någon som kan tipsa om vart man kan köpa Roth multipex eller Uponor Wirsbo combipex i dimension 18*2.5 rör-i-rör runt stockholm, eller örebro, eller påvägen däremellan för humana priser?

Hornbach fittja verkar ha iprincip alla dimensioner utom just 18, Bauhaus verkar helt ha dissat rör-i-rör.

Hoppas tråden hamna rätt :confused:

Tack på förhand.

Beställer du från rinkaby idag så har du sakerna hemma på fredag om du ser till att hämta upp paketet själv hos DHL. Blir rätt mycket billigare än att handla över disk i vanlig affär. Förvånar mig annars att du inte hittade hos hornbasch fittja, skulle svära på att jag såg både 15 och 18mm rir där häromveckan (roth).

Hej,

Problemet är ju att det är långfredag, annars hade jag kört på det.

Måste ändå tillbaka till hornbach imorgon så får slå ett noggrannare öga då., för nog hade dom hyffsade priser iallafall.

Jag har akuthandlat just det hos Comfort i Sollentuna. Ligger precis vid E4 påfarten från Akalla, fast på Sollentuna sidan av E4. Det var också förvånansvärt billigt.

Tomas_P skrev:
Hej,

Problemet är ju att det är långfredag, annars hade jag kört på det.

Måste ändå tillbaka till hornbach imorgon så får slå ett noggrannare öga då., för nog hade dom hyffsade priser iallafall.
Äsch det tänkte jag inte på. Då blir det tight men inte omöjligt. Sist beställde jag söndag 2300 och hämtade tisdag 15:00.

Hornbach Göteborg har iallafall inte 18mm ex, bara 15 och 22...

Bynor har levererat snabbt för mig annars, ring tidigt som tusan imorgon så hinner det kanske lösa sig.

hempularen skrev:
Jag har akuthandlat just det hos Comfort i Sollentuna. Ligger precis vid E4 påfarten från Akalla, fast på Sollentuna sidan av E4. Det var också förvånansvärt billigt.
Tack för tipset, åkte dit :thumbup:

Kollade även Hornhasch och dom har i fittja 22 och 15 men inte 18.

Nu är helgen räddad ifrån vila iallafall, skönt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.