1 348 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Tips på tillverkare av skjul/friggebod
Hej
Vi funderar på att sätta upp något form av litet hus för förvaring i trädgården och har kikat runt en del men inte hittat något som direkt fallit i smaken.
Var på det lokala bauhaus o tittade på deras utbud men kvalitén imponerade inte så nu tänkte jag höra ifall någon har några rekommendationer på tillverkare/leverantörer som jag borde kolla på.
Tack på förhand!
Vi funderar på att sätta upp något form av litet hus för förvaring i trädgården och har kikat runt en del men inte hittat något som direkt fallit i smaken.
Var på det lokala bauhaus o tittade på deras utbud men kvalitén imponerade inte så nu tänkte jag höra ifall någon har några rekommendationer på tillverkare/leverantörer som jag borde kolla på.
Tack på förhand!
Budget?H Hedgehog_in_hat skrev:Hej
Tack på förhand!
Du kan alltid be en firma bygga efter egna idéer och gå upp i dimensioner tills du är nöjd. Tror många färdiga friggor är av det enklare slaget och kanske är mera förråd än bra frigga.
Klicka här för att svara