Hej
Jag har två frågor.

Ska välja spottar till nya köket i taket. Inte insatt alls.
Tips på prisvärda på Bauhaus eller hornbach typ?
Led, behöver kunna vinklas.
Vill kunna ha dem rätt starka & ljusa/vita. Har ingen annan stark belysning i köket.

Tips på hur de ska placeras & hur många på typ 13m2
 
J jamaica skrev:
Hej
Jag har två frågor.

Ska välja spottar till nya köket i taket. Inte insatt alls.
Tips på prisvärda på Bauhaus eller hornbach typ?
Led, behöver kunna vinklas.
Vill kunna ha dem rätt starka & ljusa/vita. Har ingen annan stark belysning i köket.

Tips på hur de ska placeras & hur många på typ 13m2
Om.det är arbetsbelysning så är ledlister på undersidan av överskåpen super. De bildar inga skuggor som takmonterade gör.
 
T Tompafix skrev:
Om.det är arbetsbelysning så är ledlister på undersidan av överskåpen super. De bildar inga skuggor som takmonterade gör.
Det är just det jag funderar över. Jag har inga överskåp alls så jag behöver troligen ha bra styrka i de som sitter i taken.
 
J jamaica skrev:
Det är just det jag funderar över. Jag har inga överskåp alls så jag behöver troligen ha bra styrka i de som sitter i taken.
Aha. Ja de flesta spottar på skena funkar ju bra. Gällande placering så vill du placera dem så att arbetsytan inte skuggas när man ska jobba där. Så placera dem så att de kan lysa upp ytan utan att du skuggar.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.