A Astrov #1 Medlem · 2 inlägg 21 sep 2020 20:27 Astrov Medlem 2 inlägg 21 sep 2020 20:27 #1 Hej, någon som har tips på vad jag kan hitta på för att skydda väggen under värmeväxlaren från fuktskada! Ngn sorts plåt kanske? Svar till ”Ängslig snubbe som aldrig haft hus förut och vill göra rätt” Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #skydd #skydda #tips #vägg
Hej, någon som har tips på vad jag kan hitta på för att skydda väggen under värmeväxlaren från fuktskada! Ngn sorts plåt kanske? Svar till ”Ängslig snubbe som aldrig haft hus förut och vill göra rätt” Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
R Runnis #2 Medlem · 757 inlägg 21 sep 2020 20:37 Runnis Medlem 757 inlägg 21 sep 2020 20:37 #2 Ställ under en stor murarbalja av plast. Själv har jag kapat till en plastskiva som hänger i fästet undertill. Den sitter högt i bakkant och lutar nedåt i framkant. Det styr ut vattnet bra.
Ställ under en stor murarbalja av plast. Själv har jag kapat till en plastskiva som hänger i fästet undertill. Den sitter högt i bakkant och lutar nedåt i framkant. Det styr ut vattnet bra.