1 176 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Tips på ny Borr/skruvdragare??
Sitter och letar lite nya maskiner. Min gamla Atlas-copco har gett upp vilket var synd...
Alternativen är Panasonic eller Makita som jag ser det. Kommer handla från USA.
Vilket kit skulle ni rekomendera, det jag vill ha är en stark/smidig skruvdragare för alltiallo jobben och något med slag som kan ta mig in imina stenväggar. Alternativet är ju en maskin för alla jobb men det känns som den skulle bli för tung att jobba med??
Tips mottages tacksamt!
Mvh
Alternativen är Panasonic eller Makita som jag ser det. Kommer handla från USA.
Vilket kit skulle ni rekomendera, det jag vill ha är en stark/smidig skruvdragare för alltiallo jobben och något med slag som kan ta mig in imina stenväggar. Alternativet är ju en maskin för alla jobb men det känns som den skulle bli för tung att jobba med??
Tips mottages tacksamt!
Mvh
I dagsläget så skulle jag kika på England istället för USA, pundet är riktigt lågt och dollarn fortfarande halvhög i förhållande till kronan, frakten blir något billigare och eftersom du slipper extrautgifterna som tull moms och 110v-transformatorer blir det nog i slutänden troligen billigare. Sen vore kanske ett kit ett riktigt val, med minst borrskruvdragare och slagskruvdragare så klarar du ungefär allt, eller också dundrar du på och köper ett kit typ Makitas LXT600 som finns från 500 pund+frakt så klarar du ännu mera...
Har kollat lite på england, vet att dom kör 230v men har dom samma stickpropp?? Momsen drar jag så det är inget problem annars verkar det väl hugget som stucket. Jag kommer definitivt inte satsa på ett större kit, jobbar åt en maskinuthyrare så där lånar jag allt annat 
Klicka här för att svara