2 659 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
tips på köp av kökslådor av trä?
Hej, Jag hade tänkt att först bygga lådorna, men brist på tid och andra prioriteringar gör att jag tänkte ta en genväg. Har någon tips på vart man kan köpa prisvärda lådor? De överfalsade lådfronterna har jag gjort själv och eftersom resten av köket är byggt i furu på 40-talet(frånsett denna nya del där jag klätt in ikeastommar med trälister och furuplyfa), skulle jag gärna vilja behålla samma stil.
Hittade denna sida som ett alternativ, men jag skulle allra helst vilja bara köpa själva lådorna för att jag själv ska kunna bestämma vilket expansionsbeslag jag ska sätta på.
tacksam för svar
Hittade denna sida som ett alternativ, men jag skulle allra helst vilja bara köpa själva lådorna för att jag själv ska kunna bestämma vilket expansionsbeslag jag ska sätta på.
tacksam för svar
Theofils hade lådor för ett tag sedan. En trälåda med botten och fyra sidor. De fanns i lite olika bredder
Theofils har lådor i massiv ek i 2 höjder, annars kan du ta kontakt med Häfele alternativt Beslagsteamet i Stockholm.
Prata med Juha där så skall du nog få hjälp, leveranstiden där är 3 veckor, allt är måttillverkat.
Du kan sätta valfritt expansionsbeslag på dessa lådor, de vanligaste är nog Blum och Grass.
Prata med Juha där så skall du nog få hjälp, leveranstiden där är 3 veckor, allt är måttillverkat.
Du kan sätta valfritt expansionsbeslag på dessa lådor, de vanligaste är nog Blum och Grass.
Redigerat:
Klicka här för att svara