Vore tacksam för förslag på en bra köksfläkt med motor på vinden - helst till rimlig kostnad (jag förstår faktiskt inte varför många sådana fläktar är så dyra?).
Ett fabrikat jag tittat på har möjlighet att sätta dit en låda som gör att man kan ställa om den till kolfilterrening då det är som kallast (för att inte blåsa ut för mycket värmd luft) - någon som har erfarenhet av det - hur fungerar det? går det att räkna hem ekonomiskt?