Hej

Ska investera i en ny högtryckstvätt och vill upggradera från min gamla kärcher 5.85 på 120 bar till något som ger bättre tryck/tvätteffekt, särskilt med rotojetmunstycke.

Provade en alto-nilfisk p.160 och den var sämre än min 10 år gamla kärcher (se min andra tråd om den cirkusen, aldrig mer en nilfisk)

Har ni några tips på en bra, och gärna prisvärd, högtryck som ger åtminstone 160 bar och levererar motsvarande tvätteffekt?

Totte
 
Som sagt i andra tråden Kränzle 1150T
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.